Představuji koncept vozidla, které je svou celkovou délkou 250cm a šířkou 140 cm vhodné do městského provozu, kde může parkovat i kolmo k chodníku. Řidič má kolem sebe dostatek prostoru i bezpečnostní zóny, protože sedačka je z důvodu, že většinou přepravuje pouze jednu osobu, umístěna v ose vozidla. Proč by se musel řidič v malém autě mačkat na nějaké dveře? Je zde však možnost osadit první řadu i dvěma sedačkami na přání.
Za řidičem je dostatek místa pro dvě dospělé osoby nebo maminku s dvěma dětmi. Lze však naložit i europaletu. Vozidlem se tedy odveze „více“ než lecjakým mercedesem. Zrychlení vozidla je dostatečné, zrychlí z nuly na 40 km/h za méně než 4 sekundy. Maximální rychlost této verze je 50 km/h. Vzhledem k uvažovanému schválení pro kategorii L6 stačí tedy řidičské oprávnění na malý motocykl. Uvažuje se ale i o verzi L7, kde by rychlost dosahovala i přes 100km/h. Použité materiály jsou voleny z hlediska plné recyklovatelnosti, cenové dostupnosti a hmotnosti. Konstrukce bezpečnostního rámu je vyrobena z nerezové oceli, dále jsou použity speciální odlehčené ocelové profily, duralové nosníky, na podlahu a prahy je použit alucobond, zbytek materiálů tvoří dutinkový polykarbonát a bezpečnostní homologované zasklení. Akumulátory LiFeYPO4 s vlastním BMS, který zvládne i rychlé nabíjení za cca 30 minut, jsou integrovány do podlahy, nikde tedy nepřekážejí, vyplňují místo mezi nosníky a zajišťují nízké těžiště vozidla. V základním osazení umožňují dojezd až 120 km, v plné verzi se dojezd zvýší na 200 km (hmotnost vozidla se v tomto případě zvýší o 70 kg).
Toto vozidlo je prototyp a koncept, kde byl použit z časových a finančních důvodů pohon z 20let starého vozidla – odpad z vývoje. Další kusy by již byly osazeny pohonem, který by odpovídal současným trendům – pohonem přímo v kolech vozidla, jak je i v názvu firmy - elektrické kolo - EKOLO. Uvažuji zhomologovat stavebnici, kterou by si zájemci mohli postavit sami doma. Hmotnost vozidla včetně akumulátorů je 350 kg.